FB

Ostoskori0

Ostoskorisi on tyhjä

Tuotteet
Toimitus alkaen3.9 EUR

Rahti

Sökresultat -

Suositut haut

brodit
magsafe
ram mount
iphone 15 pro max
iphone 16 pro max
airtag
pistorasia
tripod
iphone 16 pro
iphone teline
ipad air 3
ram mount b
iphone 15
ulanzi
rapoo
iphone
apple watch ranneke
langaton laturi
satechi
ipad mini 6

Käytettyjen puhelimien takuuehdot


Tarjoamme kaikille käytetyille puhelimillemme 12 kuukauden takuun ja 14 päivän palautusoikeuden. Jos olet katunut ostostasi, voit käyttää avointa ostoa noudattamalla "palautushallinnan" ohjeita:https://www.iphonetalo.fi/palautuskasittely-p225.html

Jos taas kyseessä on rikkinäinen tuote, josta haluat valittaa, katso takuutiedot alta.

Takuu

Takuu kattaa tekniset viat. Se ei kata fyysisiä vaurioita, jotka johtuvat epänormaalista käytöstä tai ulkoisista vaikutuksista, kuten putoamisvaurioista, kosteus- ja vesivahingoista tai liasta.

Tarjoamme nopean takuuprosessin ja aloitamme kotelosi 48 tunnin sisällä puhelimesi vastaanottamisesta.

Mitä takuu kattaa?
  • Alkuperäiset viat, jotka olivat olemassa tuotteen vastaanottaessa
  • Jos emme pysty palauttamaan puhelintasi alkuperäiseen kuntoonsa, vaihdamme sen ensiksi vastaavaan puhelimeen, jos tämä ei ole mahdollista, saat hyvityksen

Mitä takuu ei kata?
  • Ulkoinen vaikutus: Jos vika johtuu ulkoisen vaikutuksen aiheuttamasta fyysisestä vauriosta
  • Normaali kuluminen: Takuu ei kata puhelimen tai akun normaalia kulumista
  • Lasin halkeamat: Takuu ei kata näytön vaurioita tai halkeamia
  • Virusten poisto: Takuu ei koske virusten tai haittaohjelmien poistoa
  • Ohjelmistovirheet: Vialliseen ohjelmistoon liittyvät ongelmat eivät kuulu takuun piiriin
  • Vaihtunut IMEI/sarjanumero: Jos puhelimen IMEI- tai sarjanumeroa on peukaloitu, takuu raukeaa
  • Itsekorjaus: Jos sinä itse tai joku muu kolmas osapuoli on avannut puhelimen kotelon, takuu lakkaa
  • Vesivahingot: Takuu ei kata vikoja, jotka johtuvat puhelimen altistumisesta vedelle ja/tai höyrylle
  • Tietojen menetys: Emme ole vastuussa tietojesi varmuuskopioinnista, emmekä korvaa tietojen menetystä
  • Kuljetusvauriot: Takuu ei kata vaurioita, jotka johtuvat huonosti pakatuista tavaroista

Huomaa, että Apple rajoitettu takuu tai Apple Care eivät kata iPhonebutiken käytettyjä puhelimia.

Palautusprosessi

Kun lähetät puhelimesi meille, on tärkeää tehdä se oikein. Jos noudatat alla olevia ohjeita, palautusprosessi sujuu nopeammin ja mahdollisten viivästysten riski pienenee.

1. Täytä palautuslomake
Aloittaaksesi asian, sinun on täytettävä palautuslomake. Löydät sen täältä
Kuvaile mahdollisimman yksityiskohtaisesti puhelimesi viat, jotta voimme helpommin aloittaa kotelosi käsittelyn.

2. Varmuuskopioi tietosi
Ennen kuin lähetät puhelimesi meille, on tärkeää varmuuskopioida tiedostot ja tiedot. Se varmistaa, että saat tiedostosi takaisin, kun käynnistät korjatun puhelimen. Emme ole vastuussa mistään tietojen katoamisesta.

3. Poista Find My iPhone käytöstä
Ennen kuin lähetät puhelimesi meille, sinun on poistettava Find My iPhone käytöstä. Jos tämä toiminto on aktivoitu, emme voi aloittaa korjaustasi.

Jos "Find my iPhone " aktivoituu, kun saamme puhelimesi, otamme sinuun yhteyttä ennen kuin palautusprosessi voi alkaa. Jos emme saa sinulta vastausta 14 päivän kuluessa, puhelin lähetetään sinulle takaisin ilman toimenpiteitä. Palautuskuluista veloitetaan 250 kruunua.

4. Pakkaa puhelimesi
On sinun vastuullasi, että puhelimesi on pakattu ja lähetetty turvallisesti. Siksi muista tarkistaa nämä kohdat ennen kuin lähetät sen meille.

  • Varmista, että puhelimesi on sammutettu
  • Poista SIM-korttisi
  • Älä käytä lisävarusteita, kuten kuoria, koteloita tai latureita
  • Pakkaa puhelin tukevaan pakkaukseen, kuten pahvilaatikkoon
  • Varmista, että laatikko on hyvin pehmustettu ja että puhelin ei pääse liikkumaan vapaasti laatikon sisällä
  • Varmista, että puhelinta ei voi käynnistää pakkauksen sisällä
  • Varmista, että ulkolaatikossa ei ole vanhoja lähetystarroja tai viivakoodeja. Jos käytät kartonkia uudelleen, ne on peitettävä
  • Liitä mukaan ennakkoon maksettu rahtikirja, jonka sait meiltä sähköpostitse. Jos käytät tätä, olemme vastuussa siitä, että tuote löytää tiensä meille

5. Lähetä puhelin
Kun olet pakkaanut puhelimesi huolellisesti ja kiinnittänyt lähetystarran, pakettisi on valmis lähetettäväksi meille. Toimita se postitoimistolle.

Korjausprosessi

Kun vastaanotamme puhelimesi, takuuprosessi alkaa 48 tunnin sisällä.

Jos löydämme takuun piiriin kuuluvassa puhelimessa vian, teknikkomme korjaa sen. Tapauksissa, joissa varaosia on vaikea löytää, niitä ei ole saatavilla tai puhelin ei ole korjauksen arvoinen, vaihdamme sinut toiseen saman mallin ja kuntoon kuuluvaan laitteeseen. Vaihtoyksikkö on samassa kunnossa kuin lähettämäsi.

Yleensä takuukorjaus kestää noin 7 työpäivää puhelimesi saapumisesta meille. Jos taas on listattu varaosia, korjausaika voi olla sitä pidempi. Ilmoitamme, jos korjaus kestää suunniteltua kauemmin.

Jos takuusi on umpeutunut tai se ei kata tiettyjä vahinkoja, tarjoamme korjauksia maksua vastaan. Annamme sinulle ensin ilmaisen arvion korjauksen kustannuksista. Jos päätät hyväksyä kustannusehdotuksen, suoritamme korjauksen ja veloitamme sen jälkeen sinulta. Kaikille vaihdetuille osille ja maksetuille korjauksille myönnämme 12 kuukauden takuun. Jos päätät hylätä hintaehdotuksen, lähetämme puhelimen takaisin sinulle ilman toimenpiteitä 250 kruunun toimituskuluja vastaan.

Kun korjaus on valmis, puhelin lähetetään takaisin sinulle.


Sulje
Sulje
Lisää varusteLisää varusteSulje
Sulje